翻訳倉庫

洋楽やけぽぷの歌詞翻訳ログ

yours greyson chance 意訳 和訳

yours greyson chance 和訳

*直訳ではないので注意してください


I’m holding onto every word that you last said to me

君が最後に言った言葉一語一句全て憶えているよ


Hear your emotion and how everything to you was uneasy, oh

君の気持ちやどれほど全てが君にとって大変だったかわかるよだけどさ


All these hours between us, they mean nothing

僕達の間に跨るこの時間全てに意味なんかないよ


I’ll be back to you one day, one day

And all these miles between us, they mean nothing

またいつか君の元に戻るからいつか

だから僕達の間が何マイル離れていたって関係ないんだよ


Oh, I promise we’re okay, we’re okay now

保証するよ僕達は大丈夫もう大丈夫なんだ


2 AM calls, oh, it’s my nature

I’m a little bit high, calling to tell you

I’m yours, I’m yours

午前2時に電話をかける

ああこれが僕の本音

ちょっとハイになってるんだ

君に僕は君のものなんだって伝えたくて僕は君のものなんだって


Remember that night out in my car

When I told you there wouldn’t be no scars?

あの夜車から降りてもうこれからは傷つくことはないよって伝えた事憶えてるかな


Still yours, still yours

まだ(僕は)君のものなんだ


No matter who I’m with, it’s you that I adore

僕が誰といたって関係ないよ僕が愛してるのは君なんだから


If you’re not sure, baby, I’m yours

Given the way you make me feel, I want you more

もし僕が君のものだって確信が持てないならさ

君が僕を欲張りにさせるって言うことを知っておいて欲しいんだ


If you’re not sure, baby, I’m yours

君に確信が持てなくても僕は君のものだ



I’m hoping that you’ll hear me when I say I need you around

僕が側にいて欲しいって呟く声が君に聞こえてくれたらいいな


‘Cause life’s so busy, babe

だって人生はすごく大変だから


You keep me up, I’m never coming down, oh yeah, hey

僕が落ち込まないように君が側にいて支えてくれたらって



And all these towns between us, they mean nothing

僕達の間にある町々だって(僕達の前では)無意味だ


I’ll be back to you one day, one day

And all these roads between us, they mean nothing

いつか君のところに帰るからいつか

僕達の間に跨る道路だって(僕達の前では)無意味だ


Oh, I promise we’re okay, we’re okay

ねえ約束するよ僕達は大丈夫


*繰り返し

2 AM calls, oh, it’s my nature

I’m a little bit high, calling to tell you

I’m yours, I’m yours


Remember that night out in my car

When I told you there wouldn’t be no scars?


Still yours, still yours

No matter who I’m with, it’s you that I adore


If you’re not sure, baby, I’m yours

Given the way you make me feel, I want you more


If you’re not sure, baby, I’m yours

I know it’s how you’re feeling


+

I’m here, I’m never leaving

I’m yours, I’m yours

僕はここにいるずっと君のそばにいる

僕は君のものだから君のものなんだ


I know it’s how you’re feeling

I’m here, I’m never leaving

君が今どんな気持ちでいるか分かってるよ

僕はここにいる永遠に君の側にいるから


*繰り返し

I’m yours, I’m yours (Oh, I’m yours)

No matter who I’m with, it’s you that I adore


If you’re not sure, baby, I’m yours

Given the way you make me feel, I want you more



If you’re not sure, baby, I’m yours



2 AM calls, oh, it’s my nature

I’m a little bit high, calling to tell you

I’m yours, I’m yours



Remember that night out in my car

When I told you there wouldn’t be no scars?


Still yours, still yours